msp-jojjo

Alla inlägg den 27 augusti 2011

Av Johanna <3 - 27 augusti 2011 14:06

Heej, det e en sak jag måste säga som e väääldigt viktigt...xD

Azzå förr såg jättemånga mina filmer!! Kolla bara på bilden!!


 

Nästan 100 tittare!! Men nu verkar det nt som ni vill se dom längre...jämför.


 

Visst, 57 och 51 tittare kanske nt e såååå dåligt! Men mke sämre än vad det var förr!!! Och den jag släppte nyss kan jag ju förstå om det nt går jättesnabbt innan några sett den men komigen!! En film som hette "R.I.P kissy" såg alla!! Jag skulle gå in i mitt rum för att mata mina djur och 20 st var där inne för att se den! Varför kan ni göra likadant med dom filmer jag kämpar mest med? o.o


   

Här e den som jag släppte nyss, och jag brukar nt göra en "serie" men nu har jag börjat med det och den här "serien kmr va i rätt så många delar, men om jag ska släppa fler får ni faktikst se dom delarna innan oxå. Hoppas ni förstått vad jag menar. :)


 

Av Johanna <3 - 27 augusti 2011 11:48

Hej...som typ alla vet så har Kissy tagit bort sin gubbe...och det ledde till att Tindra_johanna oxå gjorde det...och Siara slutade oxå...men har kvar gubben. Och allt det här ledde till att jättemånga andra oxå vill sluta!! Men kom igen nu!! Sluta nt för att dom gjort det! Vi får försöka att glömma det här helt enkelt...sånt händer ibland, och msp e varken deras elr våra liv! Vi alla har faktiskt ett mke viktigare liv utanför msp oxå! Tänk lite på det! Se gärna min nya film, den handlar lite om det här som hänt med kissy. Den heter "R.I.P kissy" och den e nt lång!! ;)


   Men vad ni än gör...sluta inte ni oxå!! Försök att spela msp som ni alltid gjort, för vem vet....dom kanske kmr tillbaka? Det e bara att forsätta hoppas! :)


 

Presentation


Hallu!! Välkommen till min blogg! Hoppas ni gillar den och tänker läsa den 4-ever...Och glöm nt-kommentera och ställ frågor!! Bye!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad e roligast?
 Msp!!!!!
 Msn
 Facebook
 Youtube
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13 14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<<
Augusti 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards