msp-jojjo

Alla inlägg den 24 augusti 2011

Av Johanna <3 - 24 augusti 2011 20:12

Hellu!!   Här kmr lite bilder på några som sett min film, men förlåt alla ni andra men azzå man var tvungen att maila, och det gjorde ni nt, men självklart finns det fler tillfällen att komma med i bloggen!!

T.ex som att ge nåt från ö-listan...

Elr se mer än 5 av mina filmer!!

Men aja, här kmr bilderna!!


 

   

Aa det var dom som mailade iaf. 

Men även om ni nt kmr med i bloggen p.g.a att se min nya film kan ni väll se den ändå? Snälla snälla snälla! 21 har sett den, och jag har 904 vänner!! Så komigen nu, jag vill slå mitt rekord, mer än  97 ska ha sett den!! Jag gör nt del 2 av filmen förns högst 60 har sett den!!!! Och jag menar det!!!! 


Men jag ska snart gå och dusha, har varit på friidrott med en av mina BFF:s irl!! Fett nice vad det!! :D Men aja hejdå! <3


 

Av Johanna <3 - 24 augusti 2011 14:15

Ni som gav autos <3


   


Ser lite failat ut med allt det svarta men det var lixom lite andra mail...privata, nej jag skojja, nt privata direkt   Haha najjs smiley xD


Men aja...idag hade vi språkval för första gången nånsin, jag har valt spanska :)

För er som undrar: Jag går i 6:an, nu slipper ni fråga ;)



Snälla kommentera och skcika mer frågor!! En blogg utan kommentarer e ju f*n ingen blogg? -.o Eller? -.-


 

Presentation


Hallu!! Välkommen till min blogg! Hoppas ni gillar den och tänker läsa den 4-ever...Och glöm nt-kommentera och ställ frågor!! Bye!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad e roligast?
 Msp!!!!!
 Msn
 Facebook
 Youtube
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13 14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<<
Augusti 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards